Neler yeni
xentr_blue_bg_color
xentr_red_bg_color
xentr_green_bg_color
xentr_orange_bg_color
xentr_voilet_bg_color
xentr_slate_bg_color
xentr_dark_bg_color

Çağrı Merkezi Üzerinden Ürün Satışı

Egecan

Forum Üyesi
Katılım
14 Haz 2020
Mesajlar
11
Tepkime puanı
0
Konum
Ankara
Site adresi : pozitifkurumsal.com
Site faaliyet konusu : Çağrı Merkezi ve Müşteri Hizmetleri Kurulum
Site Açılış Yılı : 2018


38335-pozitifsite2.png

İnternetin hayatımıza girişi ile birlikte markalar tamamen bölgesel bir yapıda olmaktan çıktı. Artık üretilen ürünler Türkiye’nin dört bir yanına satılabiliyor. Bu durum da insanların çağrı merkezi üzerinden olabilecek maksimum sayıda insana ulaşmasını daha gerekli hale getiriyor. Bir ürünün satışının yapılabilmesi için ilk olarak en iyi şekilde tanıtılması gerekirken çağrı merkezleri bu işlem için en doğru adres.
Marka tarafından yeni bir ürün hazırlandığında eski müşterilere bu ürünün tanıtılması gerekir. Bunun için mevcut iletişim bilgileri ile müşterilere ulaşılır ve gerekli tanıtımlar yapılır. Bu tanıtımlarda direkt olarak satış yapılması da mümkün olmaktadır. Böyle profesyonel bir hizmet almak isteyen kişiler pozitifkurumsal.com adresini ziyaret edebilirler. Çağrı merkezi hizmeti sunan Pozitif Kurumsal firmasının resmi internet sitesi olan adresten birçok ihtiyaç en iyi şekilde karşılanacaktır.

1467032599-crm-entegrasyonlari.jpg
Çağrı İle Ürün Satışı

Siteye girerek ürünlerin tanıtımı ve satışı için firmayla anlaşan markalar ne kadar doğru bir hamle yaptığını çok kısa bir süre içerisinde görebilecektir. Çağrı merkezleri her gün ne kadar müşteriye ulaştığını markalara sunmaktadır. Benzer bir şekilde, ulaşılan kişilere satılan ürünler de raporlarda görülmektedir.
Yalnızca birkaç dakika süren telefon görüşmesiyle satılan ürünler markaya çok büyük kazanç sağlarlar. Yapılan bu satışların zincirleme artışı da düşünüldüğünde çağrı merkezi için harcanan ücretlerin çok daha fazlası geri kazanılmış olacaktır.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Üst Alt