Neler yeni
xentr_blue_bg_color
xentr_red_bg_color
xentr_green_bg_color
xentr_orange_bg_color
xentr_voilet_bg_color
xentr_slate_bg_color
xentr_dark_bg_color

Uygun fiyatla web sitenizi kurumsal gösterebilir ve müşteri görüşmelerinin kaydını tutabilirsiniz

Neşe Gnc

Forum Üyesi
Katılım
30 Nis 2021
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Bir çok girişimci yeni yada uzun zamandır işletme sahibi olan kişiler işlerinin devamlılığı ve müşteri yada çalışan kontrollerini nasıl yapacaklarını düşünürler ama bu soruların cevabını istedikleri gibi bulamayabilirler. Sahra Telekom'un sunduğu MobiKoB çözümü ile numaranızı 850 li yada bölgesel yaparak kuramsallaşabilir , telefon trafiğinizi ve müşteri ilişkilerinizi takip edebilir ve çalışanlarınız ile ücretsiz ve kesintisiz iletişim kurarak tüm süreçlerin takipçisi olabilirsiniz.

Öncelikle işe bir 850 li yada bölgesel numara ile başlamalısınız. Daha sonra gelen yada giden çağrıları en profesyonel şekilde yönetmek için gerekli uygulamalara sahip olmanız gerekir. Birçok firma bu programları (CRM Programı, İş Takibi, Toplu SMS Hizmeti, E-Posta Yönetimi, vb) birlikte sunmaz ayrı ayrı satın alıp entegre kullanmanız gerekir

ANCAK Sahra Telekom bir Ar-Ge firmasıdır ve abone ihtiyaçları doğrultusunda birçok program ve yazılımı bütünleşik sunar.

1 Kullanıcılı MobiKoB 250 TL
3 Kullanıcılı MobiKoB 400 TL
sahratelekom.com/kampanyalar/


  • Sanal (Bulut) Santral
  • Mobil Telefon Uygulaması
  • CRM Programı(Müşteri İlişkileri Yönetimi)
  • İş Takibi Programı
  • E-posta Yönetimi
  • Müşteri Kampanya Yönetimi
  • İnsan Kaynakları Yönetimi
  • İşletme içi Anlık Mesajlaşma (Chat Uygulaması)
  • CRM Programı


Çağrı sırasında ya da sonrasında müşterinin CRM kartı üzerinden;

Kendisine atanmış müşterileri tek tıkla (ip telefon, MobiKoB mobil uygulama, bütünleşik webphone) arayabilir.
Müşteri hakkında geçmiş notları görüntüleyerek bilgi sahibi olabilir. Yeni notlar alabilir, not üzerinden ilgili başka bir kullanıcıyı etiketleyebilir,
Dosya, görsel ve dijital belge ekleyebilir
Tek tıkla E-posta yollayabilir, SMS (Toplu SMS Hizmeti ile mevcut ve potansiyel müşterilere ekonomik ve hızlı bir şekilde ulaşılabilir)
Ajanda üzerinde müşteri hakkında hatırlatma oluşturabilir.
Gelen çağrılardan (inbound) müşteri talepleri doğrultusunda ilgili departmana görev açılabilir.
Müşteri aktivite geçmişi görüntülenebilir, Görüşme ses kayıtları dinlenebilir.



Sanal Santral

Sanal Santral üzerinden görüşmelerinizi bilgisayar veya tabletinizden kulaklık- mikrofon kullanarak Webphone’ dan, akıllı telefonunuza yükleyeceğiniz mobiKoB mobil İp telefon uygulamamızdan ya da varsa dec telefonunuz üzerinden yapabilirsiniz.
Sınırsız sayıda kuyruk oluşturabilir, aynı müşteri temsilcisini birden fazla kuyruğa dahil edebilirsiniz.
Yapılan görüşmeleri çağrı kayıtlarından dinleyebilirsiniz
Sanal Santral Sahra Telekom altyapısı üzerinden yönetildiği için bakım ve destek maliyeti yoktur. İp Santral, bulut tabanlı olduğu için ofisinizdeki elektrik veya internet kesintilerinden etkilenmez.
MobiKoB’ un İş Takibi, Kampanya Yönetimi, Yardım masası programları ile bir işletmenin; satış, pazarlama, üretim, müşteri destek gibi iş süreçlerini kolayca takip edebilirsiniz.
İp Telefon Santral Hizmetimizi alan abonelerimiz, Sahra Telekom Sabit hat dakika paketleri ile daha ekonomik telefon görüşmeleri yapar


Diğer Özellikler

Uzaktan çalışabilme
Web tarayıcı veya mobil uygulama ile erişim
Personel mesai saati takibi, konum bilgisine erişim
İşletim sistemi lisansına gerek yok
Sanal (Bulut) Santral
Mobil Telefon Uygulaması
CRM Programı(Müşteri İlişkileri Yönetimi)
İş Takibi Programı
E-posta Yönetimi
Müşteri Kampanya Yönetimi
İnsan Kaynakları Yönetimi
İşletme içi Anlık Mesajlaşma (Chat Uygulaması)

MobiKoB ile yukarıda belirtilen tüm program ve uygulamalarıyla birbirleriyle bütünleşik olarak çalışmasının yanı sıra web ve bulut tabanlı olması, mobil destekli olması sayesinde her çalışanınız kullanıcı adı şifre ile web tarayıcı ya da MobiKoB mobil uygulaması üzerinden kolayca iş takibi yapılmasını sağlar. Tüm abonelik sürecinde bütünleşik tek fatura olmaktadır ve ihtiyaç duyacağınız destekte yalnızca tarafımızla irtibat kuracaksınız.


0312 473 27 87 arayarak bilgi alabilirsiniz
 
Üst Alt