Neler yeni
xentr_blue_bg_color
xentr_red_bg_color
xentr_green_bg_color
xentr_orange_bg_color
xentr_voilet_bg_color
xentr_slate_bg_color
xentr_dark_bg_color

Google partners nedir ?

TeA

Alfa Kullanıcısı
Forum Üyesi
Değerlendirme - 0%
0   1   0
Katılım
22 May 2020
Mesajlar
73
Tepkime puanı
3
Konum
Ankara

Google partners nedir ?


Google Partners, Google Adwords Reklam Ajansları ve Bireysel Dijital Pazarlama Uzmanları için oluşturulmuş olup bu program sayesinde Google ayrıcalıkları ve bilgilendirmelerden faydalanmalarını sağlayan bir Google hizmetidir.

Google Partners hizmetinde, Academy for Ads aracılığı ile sertifikalar kazanarak Google Partners Rozeti alıp şirket uzmanlığınızı belgeleyebilirsiniz ayrıca Google iş ortağı statüsü kazanacağınız için Google promosyonlarından da yararlanabilirsiniz.

google_partner-logo.jpg


Avantajları Nelerdir ?


Google Partnera kayıt olup iş ortağı statüsünü kazanan işletmeler Adwords hesaplarında yüksek performans gösterdikçe uzmanlıklarına göre şirket profillerinde ve Partner rozetlerinde görüntülenir. Bu sayede potansiyel müşterilere şirket becerilerini ve uzmanlıklarını partners rozetleri ile kanıtlayarak pazarda öne çıkarıp işletmelerini büyütebilirler.

Şirket Uzmanlığı Nasıl Kazanılır ?


Şirket Uzmanlığı, şirketin sertifikaları, harcamaları ve hesap performanslarına göre kazanılmaktadır. Ayrıca şirketlerin uzmanlığını ve İş ortağı durumunu google.com/partners linkinden kontrol edebilirsiniz.

sirket-uzmanliklari.jpg


1-Sertifikalar


Sertifika gereksinimi için şirketin Partners profili ile en az 1 kullanıcının bağlantılı olması ve bu hesabın belirlenen kriterlere göre Adwords sınavlarından geçmiş olması gerekmektedir.

Adwords sertifikası için girilmesi gereken sınavlar Adwords Temel Düzey , Arama Ağı Reklamcılığı, Görüntülü Reklamcılık, Mobil Reklamcılık, Video Reklamcılığı ve Alışveriş Reklamcılığıdır.

Uzmanlık için bunlardan Adwords Temel Düzey sertifikası ve yanında diğer sertifikalardan en az birinin kazanılmış olması gerekmektedir. Bu şekilde şirket uzmanlığı kazanmak için ilk adımı atmış olursunuz.

partners-sirket-profili.jpg


2-Harcamalar


Harcama kriteri olarak şirketin 90 günlük harcaması en az 10.000 $ veya ülkedeki o tutara denk gelen yerel para miktarı ve üzerinde olmalıdır.

3-Performans


Şirket performansında ürün uzmanlığı seviyesi belirlenirken çok sayıda kriter göz önünde bulundurulmaktadır. Bunlardan bazıları müşterilerin devamlılığı, ürün çeşitliliği, harcama tutarlarındaki değişiklikler, kampanya performansları gibi etkenler belirlemektedir. Performans değerlendirilirken bağlı hesapların 18 aylık bir döngüsü üzerinden hesaplamalar yapılır. Ayrıca en az 12 aylık harcama etkinliği de olmalıdır.

is-ortagi-durumu.jpg


Nasıl Kayıt Olunur ?


Partnersa kayıt olurken Bireysel Partners Hesabı ve Şirketinizin Partners profili için kayıt oluşturabilirsiniz.

Kayıt işlemine başlamadan önce düzenli olarak kullandığınız ve Google hesabı ile ilişkilendirilmiş bir e-posta adresine sahip olmalısınız.



Bireysel Partners Hesabı Oluşturma


  • google.com/partners linkinde oturum açın.
  • Google Partners'a Katılın seçeneğini tıklayın.
  • Şimdi katıla tıklayın.
  • Google hesabınızda oturum açın.
  • Hizmet Şartlarını inceleyip şartları kabul edin.
  • Partners'dan e-posta almak isteyip istemediğinizi belirtin.
  • Kaydol'u tıklayın.
  • Arama kutusuna şirketinizin adını girin ve arama sonuçlarında görüntülenen listeden şirketinizi seçin.
  • Profilinizi, şirketinizin Partners profiline bağlamak için İlişkilendir'i tıklayın. Bunu yaptığınızda girdiğiniz tüm değerlendirmeler ve Academy for Ads aracılığıyla kazandığınız sertifikalar, şirketinizin Google Partner rozeti gereksinimine dahil edilir.
  • E-posta adresinizi onaylamak için size bir e-posta gönderilir. E-posta adresinizi onayladıktan sonra şirketinizin Partners profilini yöneten kişinin (yönetici) isteğinizi onaylaması gerekir.
Şirket Partners Hesabı Oluşturma

  • Partners'da oturum açın. google.com/partners
  • "Genel Bakış" bölümünde, arama kutusuna şirketinizin adını girip öneriyi seçin.
  • Şirketinizin adı arama sonuçlarında görünmüyorsa +Şirket ekle'yi tıklayın.
  • Şirketinizin adını faaliyet gösterdiği ülkeyi ve şirketinizin web sitesini girin. İnternet sitesini kullanma yetkinizin olduğunu göstermek için aşağıdaki seçeneklerden birini kullanarak sahibi olduğunuzu doğrulayın.
  • Size gönderdiğimiz bir onay e-postası aracılığıyla. E-posta adresiniz İnternet sitesiyle aynı alandaysa yalnızca bir e-posta alırsınız. Bu seçeneği yalnızca şirket profilinizi ilk defa oluştururken kullanabilirsiniz.
  • Google Search Console doğrulama yöntemlerinden birini kullanarak. Search Console'da İnternet sitesinin sahipliğini doğrulamak için Partners'a kaydolurken kullandığınız Google hesabının aynısını kullanmanız gerekir. İnternet sitesi adresinizde tekrar adresi doğrulaması gerektiren değişiklikler yaptığınızda bu seçeneği kullanmanız gerektiğini unutmayın.
  • Kaydol'u tıklayın.
Giriş ve Yönetim :

Yeni bir hesap açmak, düzenlem yapmak ve yönetmeye başlamak için google.com/partnersadresini ziyaret edebilirsiniz.
 
Üst Alt