Hoşgeldiniz

Forumun içeriklerinden tam olarak faydalanabilmek için giriş yapınız

Kayıt ol Giriş yap

Facebook Reklam Ücretleri

Hangman TR

Yeni Üye
Katılım
27 Kas 2019
Mesajlar
21
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Facebook'ta reklam vermenin ücreti nedir?

Reklamlara ne kadar harcama yapmak istediğinizi Facebook'a siz söylersiniz. Ardından, bu tutar dahilinde mümkün olan en fazla sonucu elde etmeniz için çalışırız. Haftada 5 TL harcamak istiyorsanız, bu tutarı harcayabilirsiniz. Haftada 50.000 TL harcamak istiyorsanız, bunu da yapabilirsiniz.
Not: Bazı ileri seviye reklam türleri için minimum bir harcama tutarı gereklidir. Bu tür bir reklam oluştururken bu size bildirilir.

5a17b088d3806c21c4dc6543.jpg


Ücretle ilgili temel bilgiler
Ücreti belirlemenin iki yolu vardır:
  • Harcanan toplam tutar
  • Elde ettiğiniz her sonucun maliyeti
Harcayacağınız toplam tutarı
You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.
ile kontrol edersiniz. Sonuç başına ücreti ise
You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.
ile kontrol edersiniz. (Ne kadar teklif vereceğinizden emin değilseniz, reklamınızın yayınlanma süresi boyunca bütçenizi eşit şekilde harcamanızı sağlamak üzere sizin için otomatik olarak teklif verebiliriz.) Ayrıca, istediğinizden daha fazla harcama yapmadığınızdan emin olmanız için başka yollar da sunarız:
  • You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.
    .
    Belirli bir reklam kampanyasına harcamak istediğiniz maksimum tutarı belirleyin.
  • You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.
    .
    Yayınladığınız tüm kampanyalarda harcamak istediğiniz maksimum tutarı belirleyin.
Facebook reklamlarıyla elde edebilecekleriniz
Facebook reklamlarıyla elde edebileceğiniz iki temel olanak vardır:

  • Belirli sayıda ve türde kişiye erişme olanağı.
  • Bu kişilerden, (
    You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.
    seçtiğiniz öne çıkarma/reklam türü veya reklam seti oluştururken seçtiğiniz
    You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.
    ifade ettiğiniz gibi) sizin için önemli ve mümkün olan en fazla sayıda sonuç.
Reklamınızın özelliklerine (bütçe, teklif ve
You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.
dahil olmak üzere) dayalı olarak, reklamınız için gerçekten sipariş vermeden önce erişebileceğiniz kişi sayısı ve elde edebileceğiniz sonuçlara ilişkin bir tahmin yaparız. Bu, reklamı sipariş edip etmeyeceğinize karar vermenize yardımcı olabilir.
You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.
nasıl göreceğinizi öğrenin.


Kampanyanız sırasında ve sonrasında, size reklamınızın performansı hakkında bildirimler göndeririz. Ayrıca sonuçlarınızı
You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.
Reklam Merkezi sekmesinde (reklamı Sayfanızdan oluşturursanız) veya
You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.
'nde görebilirsiniz. Sonuçlarınızı kampanyanız sırasında ve sonrasında incelemenizi tavsiye ederiz. Bu inceleme reklamınızla elde ettiğiniz sonuçları anlamanıza yardımcı olmaya ek olarak, performans hedeflerinize ulaşmanız için gerekli ayarlamaları yapmanıza da yardımcı olabilir.

Bütçe, hedefleme ve teklif stratejinizin sınırları içinde sizin için önemli olan sonuçları elde edemezsek, reklamınızı yayınlamayı durdururuz. Sonuç elde etmediğimiz durumlarda sizden ücret almayız.

Facebook reklamlarını satın alabileceğiniz yerler

Facebook reklamlarını satın alabileceğiniz iki arayüz vardır:
  • Sayfanız. Sayfanız, reklam satın almanın en basit yolu olmakla birlikte Reklam Yöneticisi'nde bulunan bazı özelleştirme seçeneklerini içermez. Bir mobil cihazdan, bilgisayardan veya
    You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.
    uygulamasından reklam satın alabilirsiniz.
  • Reklam Yöneticisi. Bu arayüz kampanya oluşturma sürecinde size rehberlik eder. Bilgisayarlarda ve
    You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.
    olarak kullanılabilir.
 
Üst