Hangman TR
Forum Üyesi
- Katılım
- 27 Kas 2019
- Mesajlar
- 53
- Tepkime puanı
- 5
Facebook'ta reklam vermenin ücreti nedir?
Reklamlara ne kadar harcama yapmak istediğinizi Facebook'a siz söylersiniz. Ardından, bu tutar dahilinde mümkün olan en fazla sonucu elde etmeniz için çalışırız. Haftada 5 TL harcamak istiyorsanız, bu tutarı harcayabilirsiniz. Haftada 50.000 TL harcamak istiyorsanız, bunu da yapabilirsiniz.
Not: Bazı ileri seviye reklam türleri için minimum bir harcama tutarı gereklidir. Bu tür bir reklam oluştururken bu size bildirilir.
Ücretle ilgili temel bilgiler
Ücreti belirlemenin iki yolu vardır:
Facebook reklamlarıyla elde edebileceğiniz iki temel olanak vardır:
Kampanyanız sırasında ve sonrasında, size reklamınızın performansı hakkında bildirimler göndeririz. Ayrıca sonuçlarınızı SayfanızınReklam Merkezi sekmesinde (reklamı Sayfanızdan oluşturursanız) veya Reklam Yöneticisi'nde görebilirsiniz. Sonuçlarınızı kampanyanız sırasında ve sonrasında incelemenizi tavsiye ederiz. Bu inceleme reklamınızla elde ettiğiniz sonuçları anlamanıza yardımcı olmaya ek olarak, performans hedeflerinize ulaşmanız için gerekli ayarlamaları yapmanıza da yardımcı olabilir.
Bütçe, hedefleme ve teklif stratejinizin sınırları içinde sizin için önemli olan sonuçları elde edemezsek, reklamınızı yayınlamayı durdururuz. Sonuç elde etmediğimiz durumlarda sizden ücret almayız.
Facebook reklamlarını satın alabileceğiniz yerler
Facebook reklamlarını satın alabileceğiniz iki arayüz vardır:
Reklamlara ne kadar harcama yapmak istediğinizi Facebook'a siz söylersiniz. Ardından, bu tutar dahilinde mümkün olan en fazla sonucu elde etmeniz için çalışırız. Haftada 5 TL harcamak istiyorsanız, bu tutarı harcayabilirsiniz. Haftada 50.000 TL harcamak istiyorsanız, bunu da yapabilirsiniz.
Not: Bazı ileri seviye reklam türleri için minimum bir harcama tutarı gereklidir. Bu tür bir reklam oluştururken bu size bildirilir.
Ücretle ilgili temel bilgiler
Ücreti belirlemenin iki yolu vardır:
- Harcanan toplam tutar
- Elde ettiğiniz her sonucun maliyeti
- Kampanya harcama sınırı. Belirli bir reklam kampanyasına harcamak istediğiniz maksimum tutarı belirleyin.
- Hesap harcama sınırı. Yayınladığınız tüm kampanyalarda harcamak istediğiniz maksimum tutarı belirleyin.
Facebook reklamlarıyla elde edebileceğiniz iki temel olanak vardır:
- Belirli sayıda ve türde kişiye erişme olanağı.
- Bu kişilerden, (Sayfanızda seçtiğiniz öne çıkarma/reklam türü veya reklam seti oluştururken seçtiğiniz optimizasyon olayıyla ifade ettiğiniz gibi) sizin için önemli ve mümkün olan en fazla sayıda sonuç.
Kampanyanız sırasında ve sonrasında, size reklamınızın performansı hakkında bildirimler göndeririz. Ayrıca sonuçlarınızı SayfanızınReklam Merkezi sekmesinde (reklamı Sayfanızdan oluşturursanız) veya Reklam Yöneticisi'nde görebilirsiniz. Sonuçlarınızı kampanyanız sırasında ve sonrasında incelemenizi tavsiye ederiz. Bu inceleme reklamınızla elde ettiğiniz sonuçları anlamanıza yardımcı olmaya ek olarak, performans hedeflerinize ulaşmanız için gerekli ayarlamaları yapmanıza da yardımcı olabilir.
Bütçe, hedefleme ve teklif stratejinizin sınırları içinde sizin için önemli olan sonuçları elde edemezsek, reklamınızı yayınlamayı durdururuz. Sonuç elde etmediğimiz durumlarda sizden ücret almayız.
Facebook reklamlarını satın alabileceğiniz yerler
Facebook reklamlarını satın alabileceğiniz iki arayüz vardır:
- Sayfanız. Sayfanız, reklam satın almanın en basit yolu olmakla birlikte Reklam Yöneticisi'nde bulunan bazı özelleştirme seçeneklerini içermez. Bir mobil cihazdan, bilgisayardan veya Sayfa Yöneticisi uygulamasından reklam satın alabilirsiniz.
- Reklam Yöneticisi. Bu arayüz kampanya oluşturma sürecinde size rehberlik eder. Bilgisayarlarda ve mobil uygulama olarak kullanılabilir.