Neler yeni
xentr_blue_bg_color
xentr_red_bg_color
xentr_green_bg_color
xentr_orange_bg_color
xentr_voilet_bg_color
xentr_slate_bg_color
xentr_dark_bg_color

Facebook Reklam Ücretleri

Hangman TR

Forum Üyesi
Katılım
27 Kas 2019
Mesajlar
53
Tepkime puanı
5
Facebook'ta reklam vermenin ücreti nedir?

Reklamlara ne kadar harcama yapmak istediğinizi Facebook'a siz söylersiniz. Ardından, bu tutar dahilinde mümkün olan en fazla sonucu elde etmeniz için çalışırız. Haftada 5 TL harcamak istiyorsanız, bu tutarı harcayabilirsiniz. Haftada 50.000 TL harcamak istiyorsanız, bunu da yapabilirsiniz.
Not: Bazı ileri seviye reklam türleri için minimum bir harcama tutarı gereklidir. Bu tür bir reklam oluştururken bu size bildirilir.

5a17b088d3806c21c4dc6543.jpg


Ücretle ilgili temel bilgiler
Ücreti belirlemenin iki yolu vardır:
  • Harcanan toplam tutar
  • Elde ettiğiniz her sonucun maliyeti
Harcayacağınız toplam tutarı bütçeniz ile kontrol edersiniz. Sonuç başına ücreti ise teklif stratejiniz ile kontrol edersiniz. (Ne kadar teklif vereceğinizden emin değilseniz, reklamınızın yayınlanma süresi boyunca bütçenizi eşit şekilde harcamanızı sağlamak üzere sizin için otomatik olarak teklif verebiliriz.) Ayrıca, istediğinizden daha fazla harcama yapmadığınızdan emin olmanız için başka yollar da sunarız:
Facebook reklamlarıyla elde edebilecekleriniz
Facebook reklamlarıyla elde edebileceğiniz iki temel olanak vardır:

  • Belirli sayıda ve türde kişiye erişme olanağı.
  • Bu kişilerden, (Sayfanızda seçtiğiniz öne çıkarma/reklam türü veya reklam seti oluştururken seçtiğiniz optimizasyon olayıyla ifade ettiğiniz gibi) sizin için önemli ve mümkün olan en fazla sayıda sonuç.
Reklamınızın özelliklerine (bütçe, teklif ve hedefleme dahil olmak üzere) dayalı olarak, reklamınız için gerçekten sipariş vermeden önce erişebileceğiniz kişi sayısı ve elde edebileceğiniz sonuçlara ilişkin bir tahmin yaparız. Bu, reklamı sipariş edip etmeyeceğinize karar vermenize yardımcı olabilir. Tahmini sonuçlarınızınasıl göreceğinizi öğrenin.


Kampanyanız sırasında ve sonrasında, size reklamınızın performansı hakkında bildirimler göndeririz. Ayrıca sonuçlarınızı SayfanızınReklam Merkezi sekmesinde (reklamı Sayfanızdan oluşturursanız) veya Reklam Yöneticisi'nde görebilirsiniz. Sonuçlarınızı kampanyanız sırasında ve sonrasında incelemenizi tavsiye ederiz. Bu inceleme reklamınızla elde ettiğiniz sonuçları anlamanıza yardımcı olmaya ek olarak, performans hedeflerinize ulaşmanız için gerekli ayarlamaları yapmanıza da yardımcı olabilir.

Bütçe, hedefleme ve teklif stratejinizin sınırları içinde sizin için önemli olan sonuçları elde edemezsek, reklamınızı yayınlamayı durdururuz. Sonuç elde etmediğimiz durumlarda sizden ücret almayız.

Facebook reklamlarını satın alabileceğiniz yerler

Facebook reklamlarını satın alabileceğiniz iki arayüz vardır:
  • Sayfanız. Sayfanız, reklam satın almanın en basit yolu olmakla birlikte Reklam Yöneticisi'nde bulunan bazı özelleştirme seçeneklerini içermez. Bir mobil cihazdan, bilgisayardan veya Sayfa Yöneticisi uygulamasından reklam satın alabilirsiniz.
  • Reklam Yöneticisi. Bu arayüz kampanya oluşturma sürecinde size rehberlik eder. Bilgisayarlarda ve mobil uygulama olarak kullanılabilir.
 
Üst Alt